måndag 7 maj 2012

SOMMARLOVET KALLAR?

Vilken dag !

En helt random bild från datorn. Om ni inte ser ä det Emelie, Filippa och Jag. Det är Emma som har tagit bilden tror jag.

  • Min hjärna är som segt tuggumi och vet inte riktigt om jag pallar en timme till. Först inatt kunde jag inte sova för att jag kom och tänka på alla möjliga saker som vilka ämnen har vi imorgon? Så kom jag verkligen inte på det så låg jag där och tänkte i en timme. Sen när jag plötsligt skulle somna kom jag och tänka på hur jag ska ligga i början av en av danserna jag dansar. Jag menar vem gör det? Mitt i natten? Jag måste typ vara den enda. Så jag har nästan inte fått någon sömn inatt. Så därför fungerar inte min hjärna riktigt som den ska idag. Men efter skolan kände jag inte riktigt för att gå hem och plugga sönder hjärnan så var då med Ema och Sofie istället. Dom var också lika sega som jag och gjorde ingenting. Man märker att sommarlovet kallar eller? Men annars nu har jag fått i mig lite mat i magen och har läst 3 kapitel ur min bok. Så nu ska jag ta på mig myskläder och dega mig i soffan. Såå skönt. Så ni får också ta och mysa lite i soffan för imorgon väntar det också ännu en seg dag förhoppningsvis en bättre natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar