tisdag 8 maj 2012

Sådana barnsliga grejer.

Bara tog en bild från datorn. Men som ni ser är jag, Emelie och lilla Emma med.

Just nu märker jag att det bara blir ett inlägg om dagen men det får ni faktiskt nöja er med förutom helgerna för då har jag massor av tid att blogga. Men jag får damp på min telefon.. Jag kan inte mobilblogga men alla andra kan göra det. Är det någon som vet vad jag ska göra? Jag har en Iphone 4 och har den vanliga blogger appen. Jag har nästan provat allt och jag vet inte riktigt hur jag ska få det att funka? Jaja, får väl hoppas att det kommer fungera snart. Men jag var i skolan idag.. Astradigt. Vi hade orientering i skolan fast man skulle rita en karta. Så man var tvungen att stå och mäta utomhus när det blåste så mest. Usscch. Efter skolan hängde jag och Emma hem till Emelie. Vi gjorde såna barnsliga grejer som åkte sparkcykel, hoppade studsmatta och sånt roligt. Okej det kanske inte är så barnsligt men det var sånt man gjorde när man var liten.

Men nu sitter jag hemma och har pluggat lite till matteprovet imorgon, jag kan ju säga att jag säkert kommer sumpa det. Tog precis en dusch och nu ska jag bara kasta mig ner i soffan och njuta v ett glas coca cola för det tycker jag att jag förtjänar.

Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar