tisdag 29 maj 2012

Min dag- Inga kommentarer.. Man har ju haft bättre

Precis när jag hade loggat ut  och bestämt mig att inte blogga om min usla dag som gör jag det endå.. Kortfattat:

  • Vaknar upp och ser att det är skit dåligt väder.
  • Cyklar till skolan på världens mest obekvämaste cykel..
  • Har några lektioner på morgonen och pallar inte göra nånting för jag är trött..
  • Cyklar till idrotten med två jobbiga väskor.. Kom ihåg jag har fortfarande den jobbiga cykeln..
  • Hade ett bip-test, blev besviken på mig själv..
  • När man skulle gå in och byta om i omkläddningsrummet är det fullt med gräs..(Fotbollskillarna har gräsat ner)
  • När jag går ut till cykeln började spöregna..
  • Kommer fram till skolan och är jätte hungrig.. Men då serverades äcklig fisk med potatismos.
  • Blir irriterad.. Mitt huvud blev som sirap..
  • Hade mattelektion.. Inga kommentarer..
  • Hade SO lektion..Vilket var helt okej..
  • Stack hem till Emma.. Typ den enda bra stunden på den dagen:)
  • Sen när det var dags att gå hem var man tvungen och cykla.
  • Gck ut genom dörren.. Det började regna..
  • Kommer hem äter.
  • Sätter mig och läser ut min bok.
  • Blir irriterad för boken slutar skit jobbigt så man bara vill veta mer.
  • Sitter i soffan och orkar inte gå till mitt rum och titta på DH..Fast jag vill..
Nicole har du några kommentarer på denna dag?
Svar: Nope..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar