onsdag 30 maj 2012

LITE MER MFFFFF I LIVET..:)

Puhh äntligen klar med min 3 långa sidor analys. Inte roligt kan jag säga dig.. Men men sånt är livet på en träpinne.. Ja Emma det uttrycket kommer från pappa.. Haha, jag kommer alltid med såna uttryck så frågar alltid Emma "Kommer det från din pappa igen?". Rätt roligt faktiskt. Jo skolan har varit helt okej förresten om man uttgår från vilka jobbiga personer man har fått i vår klass. Inga namn.. Just saying.. Efter skolan stack jag hem till Emelie med Emma och Sofie. Höll på med filmen och förresten kommer den bli klar imorgon, jag lovar vi lägger upp den så fort som möjligt på youtube. Wee like. Nu ska jag ta en dusch för att jag har gått runt och luktat som en äcklig gorilla hela dagen. Ha det gööött.

Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar