torsdag 15 mars 2012

Alla sorts danser på en och samma gång.

Idag har det varit en riktig rolig dag, förutom när vi hade syslöjd och kände för att slänga in symaskinen i väggen typ.. Annars har den varit toppen! Efter skolan stack jag och några tjejor hem till mig för att spela in lite scener till vår film som vi håller på att göra. En skräckis mohaha:) Jag ska bli dödad om någon ville veta det. Vid 17.00 tiden stack jag till dans för jag ska dansa på "våryran" på torget i påsk någon gång. Fick dansa magdans, bolivia dans, street, afrikansk och balett. Alla var såklart jätte roliga men dom svåraste var nog afrikansk och bolivia dansen. Numret kommer bli jätte bra och roligt ! Nu sitter jag i soffan, slappar och väntar på att Revenge ska börja fast det börjar inte om en timme:S Men vi hörs mer imorgon.

Förresten köpte dessa två för några dagar sen. Blev inte så nöjd med köpet men orkar inte gå och byta.
Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar