onsdag 15 februari 2012

Föredrag..

Vet ni ? Imorgon ska jag hålla ett föredrag för hela klassen och jag som blir så himla nervös.. Jag kommer seriöst skita på mig.. + att jag är en av dom sista så jag kommer få värsta ångest! Jag hatar sånt, önskar att jag var en sån som älskade prata framför andra det skulle underlätta en hel del. Jaja, det får gå som det går. Förresten så blir det ingen dans idag förutom vid 20.00 tiden. Jag som ville ! Jaja, har iaf en dans..

Jag bjuder på en vacker bild på Amanda,Mig och Emma..
På Fredag åker jag till Italien ju, så det blir nog ingen bloggning på en hel vecka.. SKIT OCKSÅ.. Jag kommer inte kunna vara på internet i en hel vecka.. Vad deppigt. Nej, nu ska jag gå. Börjar alltid babbla om sådana onödiga saker. Men jag kan inte hjälpa det.


Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar