söndag 26 februari 2012

Back on track.

Ni får denna iaf. Ser ni det är jag som åker skidor. Det ser man inte varenda dag !
Nu har man kommit hem efter en hel vecka i Italien. Har haft en underbar tid och börjar bli bättre på skidor. Tyvärr sitter jag med rinnande ögon och snorig näsa i mammas soffa om ni ville veta det. Alltså blir det ingen skolan för min del imorgon.. Men ska göra allt för att komma på Tisdag inte för att jag vill till plugget, mer för att träffa vännerna. Fast hatar att stanna hemma för man missar saker i skolan eller det känns som det.. Nu ska jag ska jag försöka slappna av i soffan lite eftersom jag inte har sovit på två dagar. Ni får ingen bild på mig just nu eftersom jag inte fastnade, det kan jag förstå.. För så som jag ser ut nu är inte så vackert. Inte som en top model iallafall. Ha det bra hörs imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar