torsdag 1 december 2011

1 December:D


Sådan här fast i svart:D

Hejjsan bloggen;)

Idag i skolan var det väl helt okej.. På eftermiddagen stack jag och par vänner ner till stan och bara myste lite:) Gick p café och titta i affärer och sånt:) Så mysigt:) Köpe faktiskt hem mig en ring som jag har tittat på i flera månader men har aldrig kunnat bestäma mig om jag ska köpa den. Men nu fick det vara nock. Så den blev köpt av mig! Jag lovar er jag rörde bara denna ringen dom andra rörde jag inte, eller jag vågade inte för jag har tagit isönder jätte många grejor:/ Haha, ni vet tappat i golvet och sånt! Fy skäms Nicole!:-o Det var dagen det:) Mycket roligt, imorgon är det ju ännu en dag, då är det skola, wiiho... Efter skolan ska jag kanske vara med en kompis? Vi får väl se vad som händer:D Men det är Fredag iaf! Men då hörs vi imorgon.
Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar