onsdag 30 november 2011

Gå i sömnen:)

Ni är bara för underbara, vi tar en dag itaget så får vi se var detta leder oss.


Heeeeej!

Har varit på dans nu ikväll, det var riktigt roligt. Jag,Alma och Amanda var lite flummiga. Eller först var dom det så smittade dom mig typ..:) Egentligen skulle jag tränat Engelska nu men såg att jag hade tagit med mig Franska boken hem istället för Engelsk boken, känns ju väldigt bra när man har glostest imorgon:O Jaja, det fixar sig.

Till något helt annat, vet ni vad jag gjorde inatt? Jag gick i sömnen och kl var runt midnatt och jag gick till köket och började göra min frukost.. Asså vem gör det? Så pappa vaknade och frågade vad jag hållde på mig. Jag liksom bara "Är det inte morgon?". Sen tog jag min frukost och lade mig i sängen och somnade direkt. På morgonen låg min frukost bredvid sängen och mackan var full med smör på, jätte mycket smör:S Vad är det med mig? Detta är inte första gången. Den förra var när jag var hos mamma, så när hon skulle gå och lägga sig kom jag upp och satte mig i soffan redo för frukost. Konstigt, alltid redo för frukost liksom:D Haha! Hoppas det inte händer inatt igen då, för det orkar vi inte med! Men jag det blev ett lite "Gå i sömnen inlägg". Har inte så mycket mer att säga!

Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar