torsdag 29 september 2011

Låg uppdatering

Är det bara jag som älskar denna bilden? Härlig på något sätt, jag vet inte om det är ögonen eller håret? Hah, men hon liknar liksom en busunge eller en trollunge? Men nej den är bara härlig!

Hej, förlåt för dåligt uppdatering vi har fått mycket läxor i skolan så har absolut inte haft tid för bloggning och läxor gå alltid förre, tyvärr:( Men nu tänkte jag lägga in ett litet snabbt inlägg. Pappa håller på och fixa mitt rum alltså måla sätta upp new york tapet och tavlor:) Det kommer bli riktigt nice! Så har precis gjort matte och diskat.. Kul va? Inte precis..

Vad har ni gjort idag? Kanske några av er som till och med är lediga? Vi hade studiedag i måndags så jag vet inte riktigt hur det är med andra skolor..

Men till något annat, vet ni var har en sån tidning i skolan och i den skriver jag och några andra, och vi skriver om mode. Vi har gjort det i dom två senaste numerna också:) Så häromdagen så var jag ute och hängde upp kläder i träd och fotade! Det måste sett extremt roligt ut haha;) Har väl inte så mycket mer att säga än att jag kommer hålla uppdateringen väldigt lågt nu några dagar..

Kram Nicole

1 kommentar: