söndag 25 september 2011

Hej bloggen! Jag dampar som ***, internet på datorn funkar inte så mamma ringde till bredbands bolagret och dom säger att det är något som klabbar och vi kommer inte ha internet på hela kvällen!! Så nu får jag sitta vid mammas iphone och det går inte att ladda upp några bilder. Kan det bli värre? Jaja, något positivt har jag att berätta och det är att jag känner mig absolut frisk igen! Tog en dusch också hoppade jag i i några vardagskläder istället:) Men vilade endå lite i förmiddags och sen var jag lite med Emma och Filippa! Vi gjorde inget speciellt.. Hmm. Annars imorgon händer det grejor ska jag säga er;)) mohaha! Kram Nicole

1 kommentar:

  1. Nu har jag en tävling på bloggen som kan göra din blogg känd!
    Om du tycker att det är din tur att synas bland tusentals fler besökare ska du vara med!

    Vill du stanna kvar och läsa min blogg också så skriver jag om hur du kan få din drömkropp samt hur det är att jobba som modell.

    Här hittar du tävlingsinlägget:
    http://svettlukt.blogg.se/2011/october/dagens-blogg.html

    Lycka till allihoppa!

    SvaraRadera