lördag 21 maj 2011

Sunny!

Hej,Hej bloggen!
Gissa vad jag gjorde i morse? Jo jag sprang med Filippa:) Är vi inte duktiga? Det var faktiskt riktigt skönt man blev faktiskt riktigt pigg.
Efter det gick jag hem och duscha och sånt sen var jag med Filippa. Vi var ute och gick och sånt och sen solade vi lite och sånt^^  Klockan är nu 17.08 och vid 19.00 ska jag sticka hem till Sofie och titta på film med några andra. Vet inte vilken det blir men vi får se. Men det ska iallafall bli mycket godiiiiis:) Eller det blir nog popcorn för min del^^ Haha e en popcorn älskare om ni undrar.
Morgon dagen blir det dans i 2 timmar. Gud jag börjar bli riktig tränings människa känns det som. Men sen händer det väl inget mer.
Jag har redan planerat Måndagen med att jag MÅSTE till stan och lämna tillbaka några böcker till biblan. Har blivit lite sent med det skäms på dig Nicole! Haha:)

Men apropå något helt annat visst ha bloggen blivit fin? Kände att det behövde en liten förändring. Det andra hade jag haft ett tag.
Men det var allt. Ska ta med min kamera till Sofie så det blir nog några foton så dom kommer nog isåfall upp imorgon. Så kika in och titta.
//Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar