lördag 21 maj 2011

En svettig gris!

Gissa om jag är svettig?


Har preics kommit hem från Sofie. Ellen och Filippa var också där. Vi tittade på film eller tittade och tittade.. Flummade kankse mest. Men iallafall slutade med att jag och Sofie stod och gjorde zumba! Haha vem gör du typ 21.30?
Men hade en underbar tid.. Men när vi skulle gå hem så trodde Filippa att jorden skulle gå under. Så hon var skit orolig! Haha:) Men när jag satt på toa haha så satte Filippa och Sofie på filmen också så lätt det som det var rena jordbävningen så jag blev skit rädd haha!:D
Ni kanske har märkt att vi har haft det väldigt roligt^^
Men imorgon väntar det en dag med dans. Ska bli skiiiit roligt! Längtar som in i:)

Förresten jag glömde kameran! Är så himla arg på mig själv! Jag i ett nöttskal som min pappa sa!
//Nicole


Kom inte på någon rubrik..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar