måndag 18 april 2011

"vän"

Blir man inte glad när en vän förstår en när man känner och tycker något. Iallafall jag har en "vän" som ringde och frågade hur de va. Hon förstod precis vad jag tyckte och vad jag kände^^ Då blev man glad. Så sa hon kan vi inte va någon dag på påsklovet? Det är klart:) Jag blir alltid lika glad när någon säger "vill du hänga med på stan?" eller "Vill du gå och fika med mig?" eller bara nånting då har man gjort min dag! Vänner är ju för att kunna prata med och umgås med inte för att såra eller något att idiotiskt..Men iallafall sånt ska man inte deppa över man ska visa att man faktiskt har ett liv :) Ajja nog om det.
Idag tog mamma med mig till center syd för att fördriva tiden. Där blev det ett par svarta gladiator skor typ. Fina:) Sen blev det en runda på stan och mamma handlade lite där. Sen var det dags för mig att prova linserna. Han sa att man brukar inte prova det på första gånger man var där så det hade han rätt i. Jag försökte trycka in den där vattniga linsen i ögat men ni kan ju tänkauyh** er hur obehagligt det är. Man var nära att få in den flera gånger men man blinkade alltid. Så nästa försök blir nog imorgon istället. Efter det blev det en titt på bågar eftersom jag måste ha ett par glasögon bredvid linserna. Men eftersom jag är så himla kräsen när det gäller spna saker så hittade jag inget i min "stil" men det är ju ingen bråska med det.
Iallafall nu sitter jga och tittar på när den klar oranga solen går sakta ner bakom den lilla ön ven.
Det var väl allt för mig mina kära:)
//Nicole

Haha^^:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar