torsdag 21 april 2011

Soool:)

Varför börjar jag alltid ett inlägg med hej,hej!? Fy vad tråkigt det måste vara haha:)

Idag blev den tidig dag och lilla jag vaknade vid 09.00 och mobilen satte igång och sms. Tillslut blev det att Filippa kom med gående ben till mig vid fixad och fin medans jag fortfarande låg i sängen sliten och trött. Men blev mycket piggare när hon kom in genom dörren. Jag gjorde vid mig och när klockan var runt 12.00 så gick vi och handla på den lilla affären ankaret och handlade mat och sedan gick vi till Filippa och åt. När klockan börja närma sig 13.45 kom mamma och hämta oss och körde och körde ner oss till stan för att  jag skulle klippa mig. Jag ville bara klippa mig jätte kort eftersom jag vill ha långt hår nu;) Efter min klippning skulle jag och Filippa till en sencond hand affär i stan eftersom vi ha varit nyfikna länge, men när vi väl kom ditt så hade dom stängt vid 14.30 fail haha:) Men vi stack in i andra affär istället sen drog vi oss hemmot. Väl hemma satt vi bara och ritade och satt vid datan med vi satt även och på Filippa balkong och tog en fika:D Det har verkligen varit riktigt fint väder idag folk gick runt i bara linnen och t-shirtar och allt helt underbart:) Så man var ju bara tvungen och inviga balkongen idag;P

Men annars nu så har jag precis kommit hem eftersom jag har varit ute med Emma eftersom hon ska åka till riksgränsen så var tvungen och säga hejdå eftersom hon ska vara borta enda till på Torsdag nästa vecka. Men efter ett snabbt samtal så gick jag hem och satte mig här.
Såhär har iallafall min dag sett ut. Så jag har väl inte så mycket mer att säga om det och bara hoppas på en ännu bättre dag imorgon;DD
//Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar