måndag 7 mars 2011

Här hos pappa:P


Det här är en bild som jag tog en gång när jag var hos pappa en gång. Inte alls lika vacker som dom idag!
Hej:P
Sitter hos pappa nu ska sova här i veckan^^ Han har skaffat möbler så det är jätte mysigt här. Innan så följde jag med becky och handlade goodis det blev en del disskosioner hur stavas det?
Vet ni innan så var himlen riktigt vacker fotade det med mobilen för hade inte kameran med mig:( Men jag kan ju laddaöver bilderna och lägga in det på bloggen;P
Annars idag har vi tagit spruta i skolan mot röda hunden, mässling och påssjukan! Fy för säger jag bara. Vissa tyckte inte det gjorde ont men jag ska säga er jag tyckte det gjorde ont! Man kände riktigt hur dom sprutade in det också hade dom inne sprutan i kanske 10 sekunder det var riktigt obehagligt. Men dom säger efter 12 dagar eller något sånt att man kan få 39.5 graders feber. Jag bara whaat?! Jag vill inte bli sjuuk! Får väl hoppas att jag klarar mig då.
Men det var väl allt!
Puuuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar