måndag 14 mars 2011

Emma och Lite till:)

Hej,hej!
Förlåt förlåt att jag inte har bloggat har skäms så mycket! Men behövde en blogg paus. Det behöver man ibland. Hela förra veckan så sov jag hos pappa. Vi var på ikea och handlade en massa köks grejor väldigt många onödiga saker. Men som jag sa när man väl sitter där och inte har sakerna så blir man irreterad.
Iallafall jag har några bilder jag ska ladda upp till er men kameran är urladdad så jag satte den precis på laddning så då kommer senare!
Men annars idag så har jag varit med Emma. Flummade som in i. Vi dansade till afrikansk musik Haha vem gör det liksom? Vi gjorde även lite Fransk teater så duktiga vi var speciellt när jag lekte mus! Haha:) Ja ni skulle ha hört oss.
Men iallafall jag kommer med bilderna jag har tagit sen.
//Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar