torsdag 29 november 2012

New in.

Vad vore världen utan kladdkaka? Tråkig, nej men jag åt typ världens godaste kladdkaka idag. Helt underbar. Jag och Filippa tog en runda i stan idag, det var så mysigt. Nu har dem ju också hängt upp sådana julbelysningar över allt. Det ända som saknas nu är snö.
Iallafall hittade jag ett par riktigt fräcka byxor, älskar dem. Hittade dem och bara dem är mina. Sen köpte jag en tröja till dansen också som också råkade passa super bra till byxorna. Så man blev ju några kronor fattigare men två plagg rikare.

Nu ligger jag i sängen utslagen som en padda. Är så trött. Var på modern innan och det är riktigt tufft. Eftersom jag har brosk i knäna blir det svårt för mig att hoppa upp och ner hela tiden för det gör ont. Men jag får sätta mina egna gränser. Men det är just det som är problemet, jag gör inte det för jag älskar det för mycket. Hehe. Men nästa vecka blir det lite paus från dansen sen börjar allt genrep. It's going to be so much fuuuuun.

Kram

Tjuvkik på tröjan och byxorna, ni får outfit imorgon kanske.
Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar