söndag 18 november 2012

LOVE YOU.

Nu hade jag tänkt mig att skriva en lång text till mina fina vänner. Varför? Jo, för att jag vill att dem ska veta oavsett vad kommer jag alltid älska dem inne och ut. Nu tänker dem säkert, inte en till sån där text. Jo faktiskt, för det är viktigt att berätta för sina kompisar hur mycket dem egentligen betyder.

Jag kan först börja med att denna veckan har gått som en bergodalbana. Man kan bestämma själv vad som är roligast upp eller ner. Och just denna veckan har jag känt att både upp och ner varit tråkigt. Alltså det har inte varit min vecka. Iallafall, eftersom vi är ett sådant stort fint tjejgäng så är det väl klart att man kan bli irriterade på varandra. Helt fullkomligt normalt. Jag pekar inte ut någon, verkligen inte. Detta är till er alla. Jo, men hur konstigt hade det inte varit om vi alltid var bästa vänner osv. Jo det kan man iochförsig vara men ibland gillar man varandra lite mindre. Det är det jag vill säga. Att eftersom vi träffar varandra nästan varje dag flera timmar och känner varandra ut och in. Så är det väl klart att man kan bli galna på varandra och kan tänka "Dra åt helvete". Eller vad man nu tänker. Det jag vill säga er att om jag är irriterad på någon så det är väl klart att jag älskar personen lika mycket ändå. Alla har sina dåliga sidor som kan dyka upp ibland om man har en dålig vecka. Men då ska man inte göra en fjäder till en höna. Låt det bara gå, det enda man kan göra är att göra det bättre. Ge personen en chans, prata med din kompis mer istället för att bara bygga upp en vägg bara för att du är irriterad. Till exempel jag, jag har haft en dålig vecka och för mig känns det inte bättre om min kompis blir irriterad på mig och bygger upp en vägg. Ja, jag hoppas verkligen ni förstår vad jag menar. Annars, om jag är irriterad på någon eller om ni är irriterad på mig det är väl klart att man älskar varandra lika mycket. Men om du är irriterad på någon gör inte något stort av det gör det bara bättre. You fatt? Haha, nej men jag älskar er. Ni är underbara och ni är mitt allt. Jag pekar inte ut någon. I promise. LOVE YOU.

(För er som undrar, vi har inte bråkat. Ibland ska man bara påminna varandra) Texten kanske hjälpte er andra läsare också? Ja jag hoppas det iallafall.









PUSS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar