tisdag 27 november 2012

Idag så har jag bara pluggat. Vilket liv man har. Nej men stannade kvar i skolan med några tjejer. Våran film ska vara klar till nästa vecka och jag måste säga att jag är faktiskt imponerad av vårat arbete än Sålänge. Den kommer säkert bli 45 min lång. Hel sjukt. Men vi har verkligen lagt ner tid och lägger fortfarande ner tid för det ska bli bra. Tjejerna i gruppen är aå härliga också och vi samarbetar verkligen jätte bra. När vi gick i 6/7 gjorde vi också en film tillsammans och det gick super det med. Men vi har blivit mycket bättre på att klippa ihop filmer osv.

När jag kom hem, det första jag gjorde var och klämde i mig två mackor och pluggade. Ganska skönt att man pluggar typ vid 16.00 så är man klar vid 18.00 ungefär så får man en kväll utav dagen.
Vad kommer på tv idag? Nånting bra? Kommentera isåfall.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar