söndag 4 november 2012

Höstlovet drar sig nu mot sitt slut.

Sista dagen på höstlovet börjar snart lida sig mot sist slut, tyvärr. Tillbaka till helvetet imorgon. Eller nu tar jag i. Så illa är det inte men det är definitivt inte roligt. Inatt sov jag hos Alma med Ellen och Emma. Mysigt var det. Först på kvällen stack vi till kyrkogården och titta på alla dem fina ljusen som dem hade lagt ut. Mycket fint. Fast var dock riktigt rädd. Höll på att skita på mig när vi var lite off. När vi kom hem tittade vi på "Panaromal Activity Tokyo Nights", det sjukaste jag har sett. Alltså den är mycket, mycket,mycket läskigare än 1, 2. Har dock inte sett 3an men jag kan inte tro att den är läskigare. För Tokyo Nights, shit pommes. På morgonen tittade vi sedan på "Panaromal Activity 2". Den var bra och man fick några hjärtattacker här och där. Men eftersom man såg Tokyo Nights dagen innan blev inte den så läskig.

Nu sitter jag hemma och har pluggat lite. Lidande stunder. Snart ska jag gå och äta hemlagade köttbollar. Mumsi, inget är bättre än det. Eller jo.. hehe. Somsagt är det skola imorgon, får ta och lägga mig tidigt. Kommer kännas konstigt. Jag kommer säkert ändå inte kunna somna för jag har tittat på "Panaromal"
Då undrar ni säkert varför jag tittar på dem filmerna om jag bara blir rädd. Och vet ni vad? Jag har ingen aning. Jag älskar spänningen. Jag tycker om att bli skrämd, att vara rädd. Det börjar alltid kittlas i magen. 

Ja jag vet jag är konstig. 
Puuss. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar