torsdag 4 oktober 2012

Presenter

Jag tänkte ta upp det här med presenter till kompisar och sånt. Oftast tycker man det är jätte svårt att veta vad man vill ge men ibland finns det jätte bra idéer. Men sen om man själv fyller år och någon frågar vad man önskar sig har man inte en blekaste aning. Jag vet aldrig vad jag önskar mig. Jag uppskattar allt. Men jag blir oftast gladast av att få något personligt. Det tycker nog alla. Till exempel om jag får en tröja från Gina Tricot eller ett jätte fint speciellt halsband. Det är väl klart att jag uppskattar båda grejerna men jag blir ju såhär extra glad för det fina halsbandet. Det är ju ändå något speciellt. Förra året fick jag en scrapbook av mina kompisar. Det var massor av bilder. Det tyckte jag var så himla gulligt. Jag menar det är ju något väldigt personligt som man tycker är kul att få.

Så när ni ska köpa presenter tänk verkligen på personen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar