söndag 14 oktober 2012

Ovanliga saker om mig.

När jag äter glass har jag alltid en liten sked. Varför? Jo för att jag måste alltid vänta på att personen som äter med mig äter upp förre mig. Så kan jag sedan äta upp min när den andra tittar på.

Jag går ALDRIG på A brunnar. Tror det ska förra med otur.

Har stor kärlek till choklad. ÄLSKAR CHOKLAD. Det är riktig kärlek.

När jag skrattar får jag inte ut något ljud. Jag har bara öppen mun typ. Riktigt fult. Har prövat skratta med ljud men antingen kommer det inte ifall det gör det låter det jätte fejkat.

När jag går i stan så finns det ju ibland rutiga plattor eller ja fyrkanter. Jag tänker alltid att jag inte får trampa på själva strecket mellan plattorna. Men det är bara när jag koncentrera mig när jag går..

Jag är alltid kall om mina händer.

Jag gillar inte att prata i telefon om jag inte har något viktigt att berätta.

Jag kam framstå som en kall person för jag säger gärna vad jag tycker och är ganska hård. Men när man känner mig super bra är jag mjuk som en nalle Björn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar