måndag 29 oktober 2012

NY.

Snart ska jag sätta mig och äta spaghetti och köttfärssås. Inte alls ovanligt nee.. Sen ska jag nog plugga lite. Men jag lär väl skjuta upp det. Hehe, nej men jag orkar inte. Pratade innan med min kompis som är fast i NY. Dem skulle egentligen flygit vidare till Miama på Tisdag med pga stormen "Sandy" kommer dem ingenstans. Iallafall, stormade det inte nu. Jag sa till henne att det kanske skippade New York och kom till Sverige istället. För när jag tittade ut genom fönstret såg jag bara blåst regn osv. Men jag hoppas verkligen det inte blir något stort och att dem snart får resa vidare. Men lite tradigt att dem inte kan gå ut pga stormen. Men vem vill inte vara fast i "New York City". Jag hade inte klagat.

Mer än ett år sen jag var i New York, helt sjukt vad tiden går fort. Kändes som igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar