fredag 12 oktober 2012

Födelsedags grisen.

Nyss kom jag hem från Ellens lilla kalas. Jätte mysigt var det. Såklart blev hon as nöjd över Justin Bieber kalendern vi gav henne. Plus det fina kortet med massa av grattis från snygga killar. Vi hade gått runt på skolan och frågade om den kunde skriva. Ellen började gråta så glad hon blev, haha. Ja men jag förstår henne.

Innan idag var jag nere i stan och fixade mitt hår. Emelies mamma gjorde flätor på sidan. Blev as bra tyckte jag. Sen hade jag två timmars dans. Nu ökar min dans bara mer och mer. Nu är jag även delaktig i en show grupp som dansar med lärarna osv. Eller alltså typ extra nummer. Är verkligen glad eftersom jag ska satsa på dansen.

Nu hade jag tänkt att göra en musik lista till imorgon. Det är ju då det är min tur att ha fest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar