lördag 8 september 2012

Några år tillbaka.

Jag ligger fortfarande i sängen och lär nog göra det hela dagen. Den enda gången jag har gått upp är när jag har behövt gå på toa och ätit. Man behöver ju göra sina behov liksom. Men bara man går en meter blir man ju helt andfådd. Iallafall nu när jag låg här i sängen tänkte jag några år tillbaka. Då jag och mina kompisar var skådespelare. Eller nej, men alltså när vi var mindre spelade vi aaaaalltid in filmer. Jag vet inte riktigt varför? Vi kanske tyckte att vi var så himla roliga? Haha men det är så himla pinsamt att se dem nu. Man bara ?? Vad höll jag på med? Äh, vi kanske bli skådespelare i framtiden eller vad säger ni tjejer?

Nej nu ska jag återgå och kurra ner mig under täcket. Men visst är det störande när man bara kan andas genom den ena näsborren..? Haha.. Jo tack för informationen liksom. Det finns ju inget positivt med förkylning..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar