lördag 29 september 2012

Lördags fetto..

Alltså jag hade typ världens konstigaste dröm. Trodde den var på riktigt. Att jag gick upp lade mig på golvet i mitt eget rum stannade där och gick sedan tillbaka. Jag tror inte det var på riktigt? Det hade varit jätte konstigt isåfall. Sen kunde jag inte sova alls bra heller för att jag kan inte ligga på ena sidan av mig kind för den är helt öm. Tyck synd om mig liksom. Blåmärken på knäna och sträckt mitt lår så går som en haltande ko. Snart kanske Filippa och jag åka till hemmakväll och handla godis och kanske hyra en film..? Eller köpa ben&jerry mums. Om hon kunde. Jsg måste iallafall fira på något sätt att jag har gjort klart min helvetes läxa.
Puss


Bilden som ni ser får mig att tänka på Emma och Filippa. När dem har smulat ner och jag har inte torkat upp. Så kommer mamma hem och höjer sin röst och dem sitter och skrattar medan jag sitter precis som på mannen på bilden..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar