söndag 16 september 2012

Livet är hårt..

Nu har jag kommit hem från mitt första dans pass för denna veckan. Jag har ju inte kunnat dansa pga att jag har varit sjuk. Idag dansade jag "raggar", riktigt riktigt roligt. Skaka rumpa hit skaka rumpa dit. Till och med i sittande spagat. Inte en lugn stund iallafall. Men kände under dansen hur det knackade till i knäna. Riktigt obehagligt men det beror ju på att jag inte har dansat på en vecka. Tänk om jag skulle sluta dansa? Vilka problem jag skulle få med mina knä. Nu när jag inte har dansat kan jag knappt gå upp eller ner från trappor för det gör ont.
Men det är tur att jag har blivit frisk nu.

Just nu ligger jag framför tvn i min one piece. Imorgon är det måndag och det väntar en hård och jobbig vecka framför mig.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar