tisdag 25 september 2012

Jag vet att du bryr sig men om du gillar mig så finns för mig.

Jag har märkt nånting som faktiskt jag inte ha tänkt på slog mig rakt i hjärtat att det är nog något jag måste prata om. Inget om mig. Tänker ni? Känner ni hur nyfikheten växer inuti er? NYFICKHET. Det var ordet det. Det är så roligt. Man bryr sig om människor och man vill att dem ska dela med sig av sina grejer i livet. Men ibland vill man bara inte berätta. Och man säger NEJ. Då är det svaret. Istället ska du som människa acceptera det och vad det än är ska du säga till personen att just du finns här. Jag finns här vad det än är. Fast det handlar om dig eller någon nära eller ett barn i Afrika. Om du inte vill berätta så behöver du inte. Men det är ändå den här nyfikenheten inuti en eller hur? Men om ni verkligen bryr er om personen låt bli om den inte vill. Kanske en dag kommer den fram och säger det. Tänk på det nu. Att ibland ska ni tänka efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar