måndag 10 september 2012

Jag börjat nog bli gammal ..

Hej,
Jag spyr snart på min blogg. Jag tycker den ser så jäkla tradig ut. Det måste fixas. Snart. Men jag pallar inte göra det själv. Ingen som vill göra det eller hjälpa till?

Iallafall, kom Filippa och emelie förbi här i eftermiddags och lämna läxor till mig. Riktigt hemska läxor faktiskt. Försökte göra läxorna lite positiva men det var inte kul så lade undan dem. Jag stannar hemma imorgon också. Jag är inte helt frisk än och mamma vill inte att jag ska till skolan förrän jag är frisk. Och ja det vore ganska skönt. För det är inte kul när man ska läsa ett vanligt papper och det som tar ens uppmärksamhet är näsan. Nej fy.
Hatar att vara sjuk. Ena stunden fryser man ihjäl som man nästan tror att hjärtat ska stanna och andra svettas man som en jävla gris. Den ända stunden som är skön just nu i mitt liv är när jag sover. Så jag hade faktiskt tänk att gå och lägga mig snart men ett problem jag är inte ens trött.
Får väl gå till toaletten och tillbaka så blir man ju så andfådd så man nästan dör.
Annars får ni sova så gott.
Puss kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar