torsdag 27 september 2012

I'M THE WIERD ONE. JUST SO YOU KNOW,

Nu har jag fixat lite här på bloggen. Känner att rubriken passar mig ganska bra. Om man tänker efter. Jag är ganska konstig. Lite vrikad. Men det beror på, typ en måndag morgon kanske man inte ska vara bästa kompis med mig liksom. Men typ, visa dagar är jag lite. Konstig, eller visa dagar? Ganska ofta.

Nu regnar det som det skulle komma en tzunami våg. Jag har fullt med blåmärken på mina knä plus en bula. Men det gör inte ont. Varför säger jag ens detta? Är så trött så att jag snart tar ut min gångjärn och använder dem som ögonhållare. Innan, var jag på modeeern dans. Really funny bunny booo. Där är man lite konstig. Vi som går i gruppen har gått sen gruppen startade typ och vi har kännt varandra i några år nu. Så varje gång någon ny prova på kommer dem aldrig mer tillbaka. Dem måste bli as skraja, liksom vi rullar som korvar på golvet. Lite så konstigt, och gör as mysko grejer. Inte konstigt att några börjar gråta ibland och inte vill fortsätta. Jag menar dem måste bli helt chokade. Men eftersom jag är så "KONSTIG", passar jag in ganska bra. Nej, snart tar jag verkligen ut gångjärnen. SLEEP WELL.

Kram.


OBS VARNING FULA BILDER. Dock den sista bilden is OLD.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar