torsdag 20 september 2012

BOKSTAVLIGT TALAT.. INTE MIN VECKA.

Helloo,

har suttit här om skrivit en SO uppgift om FN och sånt komplicerat skit. Egentligen skulle den varit inne idag men inge hade gjort den. Men i och med att jag har varit sjuk en vecka så hade det varit lite stress. Hon blev ju kanske inte så glad och bara "Om ni inte lämnar in denna uppstatsen kommer ni få ett fett underkänt". Man bara shit omajgad. Höll på att skita på mig. Men alltså sen fattar man ju knappt vad man skriver. Man ska även komma med egna åsikter men mab bara "JAG FATTAR JU INGENTING SÅ HUR SKA JAG KUNNA GÖRA DET?". Nej, jag får sådan damp. Sen har jag varit på dans och är så jäkla trött. Så bestämde mig för att göra det imorgon istället. Annars får det bli ett fett jäkla underkänt. Nej, det får det inte..förrsten. Då går det inte så bra.

Nu ska jag gå och borst håret och soooova. Hoppas jag inte vaknar inatt igen blir såååå jääätte sur. Dåligt humör och sånt. Det har verkligen inte varit min vecka. Precis blivit frisk. Är redo för att äta mycket men ojdå nej lever på sväljande grejer. Stress i skolan för ingen lärare tycker synd om oss och ger oss en ös massa läxor. Dem borde veta att dem inte kan göra så. Är så förbannad. KORV PÅ ER.

Nu ska jag gå, puss kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar