onsdag 19 september 2012

ARGT HANDIKAPP INLÄGG OM MIN MUN.

Idag räknas jag som handikappad och två veckor framåt. Så är det bara vare sig ni eller jag inte vill. Det är ju så att jag har tandställning i hela min mun. Men det räcker inte, lite mer metall var ju man tvungen att ha enligt tandläkaren. Därför sätter vi in gångjärn som flyttar fram min käke. Eftersom att jag även innan har varit missbildad har jag haft en käke som en 6-åring så nu är det första gången jag har en vuxen käke. Det är inte snyggt och jag hatar det. I detta lägget finns det inget positivt. Det gör så jävla ont så jag bara känner för att slita ut skiten och kasta det så långt bort jag kan och istället leva med min missbildade käke. Så nu vet ni.

Snart ska jag gå och byta om jag för jag ska på dans i 3 timmar. Ska bli ap roligt. Måste gå nu..

Kraaaamis.

Förresten jag kommer snart svälta ihjäl mig själv för jag äter som en handikappad bebis också. Så bli inte rädda när ni ser mig på bild det är bara för att tandställningen förstör min hälsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar