fredag 28 september 2012

ALDRIG SETT NÅGOT VACKARE.

Amen hallå.

Vilken träningsdag det har varit. Först skoljoggen, sedan idrott och snart balett. Dock gick jag nästan hela tiden på skoljoggen för jag tycker det är så tradigt att springa. Så gick helt lonely för dem andra hittade jag aldrig. På idrotten dansade vi och skulle komma på en egen koregrafi. Då passade jag in ganska bra tyckte jag. Gick jätte bra. Killarna tyckte att vi fuska men då måste ju dem fuska när dem spelar fotboll? Dem är inte så bra på att tänka kan jag tycka ibland.

Förresten är det Fredag idag vilket är mycket skönt. Denna vecka har varit ett rent helvete för mig. Har levt som en nunna. Upp och hoppa, till skolan, hem, plugga, dans. Vilket liv alltså. Förhoppningens kommer vi inte få så mycket läxor nästa vecka för dem har ju redan skrivit omdömena. Blev dock besviken. Kände bara att dem har tänkt så idiotiskt. Vi har ju bara gått några veckor i skolan och dem har gett oss så sjukligt mycket läxor så man har liksom stressat med alla läxor så har man inte blivit nöjd. Så blev ju omdömena som dem blev. It suuuucks. Men jag pallar faktiskt inte prata om skolan. Snart ska jag och Emma ta bussen till dansen. Eller om en timme typ. Men snart. Det blir balett och vi ska vara döda dockor.

Palla vara seriös liksom. Har aldrig sett något vackrare.

Vill ha detta hår.



Ha det bra sålänge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar