tisdag 7 augusti 2012

Snygga greeeejeeer...:D

Några saker jag tycker ä så jävla snyggt är, när skjortans krage är full av nitar. Helt sjukt att jag säger det. Men det ser riktigt awesome ut. Jag kan inte motstå det!

En annan sak jag såg i en Frida tidning. Det var när man har en oversize skjorta så har man något mycket snyggt ganska stort skärp som hänger liksom lite löst på höfterna. Ååh, det är så snyggt. Det är verkligen nånting jag tycker är riktigt snyggt.

Sen har jag en sista grej. Jag såg på min syster Instagram att hon ville ha en väska som var typ genomskinlig. Riktigt häftig faktiskt. Skulle själv kunna tänka mig en sådan. Fast man får ju verkligen hålla reda på vad man har i den haha. Eftersom alla kan se vad man har..hehe.

Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar