måndag 20 augusti 2012

SNART ÄR ALLRT SLUT.

Haaaaj,

då var den sista dagen av sommarlovet snart över. Riktigt hemskt. Hur ska jag sammanfatta sommaren 2012? Jag tror inte det går? Det har hänt så jäkla mycket. Gamla ut nya in? Nej, men har träffat nya härliga människor. Det har verkligen kännts bra. Men sammtidigt har det kännts tråkigt eller konstigt? Det var några veckor alla var iväg.. Så då hade man inte så mycket för sig. Men sen när karnvevalen kom.. TJOOOHOOO, säger jag bara. Sen efter det har bara livet lekt. Det ska bli spännande och se hur livet kommer bli när skolan kommer tillbaka. Otroligt tråkigt tror jag. Men på helgerna, då jävlar ska jag leva.

Iallafall,

till dagens dag. Har chillat på stranden med Emma och Emelie. Senare kom Sofie. Vi gick dock hem till Emma då. Spelade lite spel och sådant.
Nu ikväll fick jag nörda franska det kan fantomed dra åt skogen.. Det är sååååå tråkigt så jag spyyyr. ÅÅÅÅÅÅH. Jaja, är kanske på humör för det imorgon? Eller i övermorgon, eller i överövermorgoen, eller nästa månad eller om 2 år elller kanske aldrig?!
Vad ska man göra? Finns inte får ta mig igenom det..

Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar