torsdag 23 augusti 2012

IT'S TRUE.

Haha vet ni vad jag har gjort eller ska kanske göra? Konfirmera mig. Jepp, it's true. Sofie, Emelie och Emma ska göra det så har vi pratat om det en hel del. Ja, det låter faktiskt rätt awesome. Men jag är inte ens döpt men det kunde man tydligen bli under konfirmationen. Jag gör absolut inte detta för att få någon bekreftelse för mitt dop för att jag är inte ett smack troende. Tydligen snackar man inte alls mycket om gud. Min kompis kompis sa att dem prata mest om vänskap och hade allmänt kul. Vad är negativt med det liksom? Jag gör heller inte det för presenter då hade jag inte tvekat. Men ska testa på en gång och se hur kul det är. Sen ska man åka på läger på hösten och sedan på våren. Och det är i maj man tar det. Detta var verkligen inget planerat men när vi snacka om det verkade sjukt spännande ändå. Det verkar skit kul. Det skulle även vara kul att träffa andra människor. Men när jag har läst på andra bloggar har dem sagt att det har varit skit kul, att man har träffat vänner för livet och sånt. Men vi får väl se.

Till vardagen. Nu känns det verkligen som skolan har börjat på RIKTIGT. Nu är det ändå helt okej, men sen när hösten kommer så kommer vi ha så mycket. Jag vet hur jobbigt det är. Men det kommer säkert gå super. Efter skolan följde Emelie med mig hem. Vi var ute lite och sånt. Det blåser ju som fasiken ute. Lite irriterande men vi bor ju på kusten så det är bara att gilla läget.

Nu har jag gjort lite NO vilket var skönt att ha gjort. Innan detta inlägg blir för långt ska jag bara säga att jag tänkte blogga lite mer imorgon. Har inte riktigt fått tid idag. Men vi hörs då.


Jag och Emelie innan sommaren.
 Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar