tisdag 28 augusti 2012

Hellooooo.

Hej,hej

Shit vilken dag, efter skolan då. För det är då man lever liksom..eller vad man ska säga ? Jaja, jag, Emelie och Emma gick till Emmaaaa. Omajgad vad vi flummade. Såg gamla videos. En på mig. Jag hade en sådan barnslig röst. "välkommen till sagotimmen", Hahaha. Alltså.. Inga kommentarer på den.

Efter Emelie gick.. Vad det något som hände i både min och Emma hjärna. Hahaha. Vi har blivit heeeeeelt besatta, alltså BESATTA av Justin Bieber för han är så jävla snygg. Alltså då mer jag snyggare än snyggast plus mer. Vi börja titta biljetter till hans konsert och sånt. Aaaaah nej men seriöst Gud vad kul det hade varit. Att få se hans snygga ansikte typ. Usssch måste sluta att snacka om han hela tiden. Men Gud alltså.

Okej, i need to chilla. Iallafall jag fyller år nästa vecka på fredag. Det finns så mycket jag vill ha:O eller ja..

Först,
En sådan docka till telefonen typ högtalare.
Pengar
Bankkort.. Vilket jag ändå ska fixa.
En skinnjacka
Presentkort
Något fint halsband.

Jag har säkert glömt en massa. Haha, bortskämd unge tänker nog mina föräldrar nu. Men that's life om man skaffar sig en unge.

Emma dör du också när du ser denna bilden. Jag gör. Vi kan dö tillsammans om du vill:P haha!

Nu ska jag gå och lägga mig.
Puss kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar