söndag 26 augusti 2012

Hello,

Igår som ni vet var jag med Emma och Emelie. Jag vet inte hur jag kan beskriva vad vi gjorde? Haha. Man fick reda på en del av varandra som man inte visste fast man har jämnt varandra så länge? Jaja, på kvällen stack jag hem till Emma. Vi tittade på Justin Biebera film "nerver say nevey". Jag är verkligen inget fan av hans låtar, han sjunger jätte bra men hans låtar kan vara lite töntiga. Men han är såååååååååååååååååååå snyyyyyyyygg. Åh lord liksom. Jag fick sånt sammanbrott igår haha. Ni skulle sett oss. Shit alltså. Men jag har bestämt mig för att inte bli en stalker av honom.. Har redan en bakgrundsbild på honom i mobilen.. Haha.

Idag ska jag vara med Hanna och Emma. Emma ska ut och ära lunch sp hon kommer förmodligen inte förrän vid 15.00. Men Hanna kommer om vilken sekund. Vi får väl se vad vi kommer hitta på.

Igår så var det en sådan Depp dag. Så jag och Emma bara... Nej jag pallar inte sitta här och deppa. Nu ska vi fan leva vårat. Så vi bara nu ska vi vara lite spontanies. Nu måste jag verkligen gå för hanna kom nyss.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar