torsdag 9 augusti 2012

Drömde en dröm

Hej,
Är hemma hos Emelie nu. Hon sitter och nördar PLL. Vilket jag inte har tittat på. Så ligger här i hennes säng och chillar. Är helt slut efter jag cyklade hade seriöst motvind hela vägen. Man bara jaaaaag koooommmer döööö.

Iallafall inatt trodde jag att det var slutet på mitt liv. Jag drömde om att vi hade sånt här möte på skolan där alla föräldrar också var med. Då skulle man prata om vad man skulle göra för att skolan skulle bli bättre blablabla.. Så var det två vuxna som börja bråka och slås. Sen tog den ena fram en pistol och börja skjuta. Alla blev skit rädda och ingen kunde ringa polisen. Jag trodde att jag skulle dö. Det var riktigt hemskt..:( Jaja, nu får jag återgå till mitt chillande.

Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar