tisdag 7 augusti 2012

Dag 3- 10 saker som ni inte visste om mig.

1. Jag har kiss och bajs humor. ( kan inte hjälpa det men ibland är det faktiskt jävligt kul)

2. Jag kan seriöst göra världens fulaste grimaser.

3. Jag hatar sallad. För mig är det kaninmat och alldeles för nyttigt.

4. Min käke har typ inte växt sen jag var 6 år gammal. Men det håller vi på att fixa. I September ska jag få gångjärn son flyttar fram den.

5. Min ena arm är sjukt böjd om jag sträcker på den. Jag bröt armen när jag var liten..

6. Just nu står det mitt namn på min rumpa.

7. Följde hela sista säsongen av DH men såg aldrig sista avsnittet..

8. Jag är en person som gillar att kramas.

9. Jag har en autograf. Jag tänkte om jag kanske en dag blir känd. Haha.

10. Jag går väldigt långsamt. I affärer och när man tar en promenad så får andra dra med mig. Men varför stressa? Vill kunna tänka när jag går.

Där fick ni 10 saker om mig.

Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar