söndag 5 augusti 2012

Dag 1- så tycker jag en intressant blogg är.

En intressant blogg är väldigt viktigt att ha. Själv om jag ska fastna för en blogg måste det var bilder. Jag gillar inte att bara har text. Det får mig inte att vilja läsa texten. Sen när man skriver en text. Är det bra att hoppa mellan raderna. Att man delar upp texten. Själv är jag inte så bra på det.

Sen försöker jag själv dra ner på smileysar. Det ser ganska oproffsigt ut. Men det är rätt så svårt. Själv tycker jag att man låter rätt så sur annars. :) Haha. Sen ett sista tips, va dig själv! Låtsas inte vara någon annan. Om du mår dåligt skriv att du mår dåligt och låtsas inte som du har världens bästa uderbaraste liv. För ingens liv är perfekt. Och om du är glad förmedla din känsla när du skriver.

Det är en bra blogg för mig.
Kram Nicole

2 kommentarer: