fredag 3 augusti 2012

Cooling i stallskor.

Här kommer bilder från när jag var i stallet igår. Jag vet inte.. Blev inte riktigt nöjd. Det känns som bilderna blev lite smått suddiga. Det var ju första gången jag fotade hästar och så. Man visste inte riktgt när man skulle fota. För ibland trodde man att dem skulle hoppa över hinderna men gjorde aldrig det. Jaja, men några satte jag iallafall. Dem flesta bildern är på Saga och hennes häst Jordan.

Jordan.






Jag står och posar. Tyckte det var skit coolt att var i stallet. Man bara eeeh heeey, jag är en hästtjej liksom. Förresten hade på mig ett Linne från bondelid? Byxor från H&M och ett par fräka stallskor. Som jag dock fick låna av Saga, sjuuuk obekväma var dem. Äckliga sår på fötterna.

Väldigt suddig bild men tyckte den var ganska komisk. Jordan har ju rumpan rakt upp i vädret.:D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar