lördag 18 augusti 2012

ANKI&PYTTE VÄNTA LITE??

Hanna var här nyss och vi nördade PLL sjukligt mycket. Men hon hoppade direkt in i andra säsongen. Sen sökte hon upp vem A var och hur det slutade.. Så man bara?? Iallafall vi kom in på en grej.

Jag sa att hon liknade Pytte i "ANKI&PYTTE", det var eller är ett barnprogram vi tittade på när vi var små. Anki är då en anka.

Jag- Du liknar Pytte i "Anki&Pytte" eller vänta vem är nu Ankan?
Hanna- Anki såklart (LOL)
Jag- Men är inte det en kille?
Hanna börjar gap skratta.
Jag- Amen jag har alltid trott det för det har alltid låtit som en kille.

Det är faktiskt lite pinsamt för vi tittade alltid på det när vi var små och jag har alltid trott att det var en kille. Men jag hade fel och det fick jag veta 10 år senare ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar