måndag 6 augusti 2012

32 dagar.

Jag har inte stuckit till Helsingborg än. Men sticker om en halvtimme. Annars har jag inte gjort något nu. Trodde det skulle fortsätta regna så blev skit glad för då skulle jag kunna använda mina Hunter men det skett sig. Jag skulle verkligen vilja ha ett par till. Jag har ett par rosa men kanske i någon mer naturell färg. Som brun, svart eller grått? Ja vi får väl se, dem är ju rätt dyra.

Till något annat. Jag fyller år om 32 dagar. Wiiiho, fast vet faktiskt inte vad jag önskar mig ? Emelie fick sån där till mobilen sån högtalare. Det hade varit rätt så kul att ha. Kanske ett stativ till kameran? Och ett bankkort, fast det är ju bara till att fixa. Jag tycker det är smart att ha ett bankkort för då ser man inte pengarna försvinna. Det är skit bra haha. Jaja, nu kan jag inte sitta här och babbla för jag måste snart åka.

Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar