fredag 20 juli 2012

Skypa till kl 00.50?

Asså igårkväll var jag vaken ganska länge. Satt och skypa med Emelie i 2 timmar? Vi la av när klockan var runt 00.50? Eller något. Haha, det var så roligt den sista stunden för då satt vi båda två och titta på "Sex and the City" också snackade vi inte änns. Mycket mysigt faktiskt. Efter det somnade jag snabbare. Har haft svårt att somna dem senaste dagarna men det beror nog på att jag har vaknat ganska sent. Men idag satte jag klockan på 10.00. Får se vad som väntar idag. Tror inte det händer så mycket. Men vid 18.00 tiden ska jag till Emelie iallafall. Hon ska ha en liten födelsedagsfest. Ska faktiskt bli riktigt roligt. Det är nästan den enda stunden man träffar alla kompisarna samtidigt. På kvällen ska jag nog även sova över. Vi ska tälta :) Om det inte regnar då.

Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar