söndag 8 juli 2012

EMMA DAG.

Hallojsan,
Har haft en underbar dag idag, vilket ni kanske har sätt på bilderna i förra inlägget? Emma sov ju hos mig inatt. Så idag tog vi cyklarna och cyklade till sandbergen. Vi vandrade även runt lite. Men det slutade lite surt faktiskt. Jag tog fel lås till cykeln så vi fick inte upp den. Vi stod där och drog och ja.. Så nyckeln blev helt sne.. Och jag var så varm, kissnödig och irriterad. Fick sån jävla damp när jag inte fick upp låset. Men det fixade sig tillslut iallafall. På eftermiddag gick Emma hem. Jag lade mig i sängen direkt. Det var en lång eftermiddag och vi hann till och med fika med Emmas mormor. Denna kväll slutade med grillning med Emma på stranden. Riktigt mysigt faktiskt. Vi grillade mashmellows. Mums, men man blev lite äcklad tillslut.  Som ni har märkt har jag tillbringat nästan hela dagen med Emma. Men det e såklart mycket positivt för vi har kul tillsammans:)
Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar