måndag 11 juni 2012

Sunglasses:)

Efter skolan idag åkte jag, Emma och pappa ner i stan för jag skulle äntligen handla ett par solglasögon vilket jag behöver. Vi gick då in på "Opticka", där hittade jag ett par jätte snygga, inte rayban utan ett par lite mer rundare form. Dom passade mig ritkigt bra och satt snyggt och såhär, men när vi tittar på prislappen faller drömmen. 890 kr, tror jag. Jag tyckte det var lite för mycket för ett par solglasögon som jag säkert ändå kommer tappa bort.. Men det var riktigt synd för dom passade mig riktigt bra. Men men, pappa sa mer pengar desto bättre kvalité, men liksom jag som ändå bara kommer slänga dom  i väskan och ja kanske bara använder dom denna sommaren behöver dom ju inte vara så dyra. Så vi gick in på Cubus istället vilket också hade snygga solglasögon för hur billig peng som helst.. Köpte faktiskt ett par där, hade sådan beslut ångest men det slutade med att pappa gick och handlade dom åt mig. Men nu när jag går ute skiter jag i vilket, jag är så glad att jag bara har ett par som skyddar ögonen mot solen för när man går i skolan kisar man hela tiden.. SJUKT JOBBIGT. 

Pilot sunglasses
Såhär der dom ut men bilden är inte så rättvis, dom är lite mörkare i verkligheten..:)



Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar