lördag 9 juni 2012

Solglasögon, Rio, fotboll...

Hellooo,

Har er dag varit bra? Min har varit mycket seg men har umgåts med många fina personer. Igårkväll var jag ute med Emma och vi bestämde att vi skulle va idag och så blev det också. Vi var i stan med min pappa och min syster. Gick i affärer och letade efter solglasögon och hittade dock ett par på Cubus men pappa sa att vi skulle köra ner igen på Måndag och gå in och titta på Optika istället.. Men, men jag som egentligen inte alls hade någon lust att vänta får göra det ändå. Eftermiddagen tillbringade vi hemma hos Emma (bara jag och Emma då.. Haha lite konstigt om min syster och pappa hade varit där med oss liksom..). Jo vi tittade på filmen "Rio", det är egentligen en barnfilm eller vad man ska säga.. Men den var på engelska och den var faktiskt riktigt rolig. Haha ! Nej men seröst, man får ett barnsligt skratt när man ser den.

Nu sitter jag iallafall hemma och väntar på mat sen fortsätter väl den där jäkla fotbollen på tvn. Jag är så trööött på det ! Skit samma vem som vinner mellan "Holland" eller "Danmark", jag tror det är dem? Om det är så att "Holland" som vinner vad ska vi göra åt det? Svaret är = Inget. Jaja, nu ska jag inte tråka ut er med mitt lilla icke gillande fotbolls snack.. Alla vet redan att jag inte gillar fotboll ändå.. Så skit samma..

Okej, nu verkar det inte funka att lägga upp bilder här så det får vi skita i..

Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar