lördag 23 juni 2012

Kohuvud...

Jag är bara tvungen att berätta en grej som jag tycker är så äckligt. I morse eller i förrmiddags satt jag och titta på ett program, har ingen aning vad det var för något? Iallafall dem skulle då äta middag och vet ni vad dem bara lägger på bordet ett stor gigantiskt kohuvud. Med tänder och allt kvar. Man kunde verkligen se att det var ett stort kohuvud. Förstår ni hur äckligt det var? Och där satt jag och åt min frukost medan dom satt och åt en stort kohuvud. Snacka om att tappa aptiten. Iallafall var det då två från amerika som var där och skulle prova och dem kände ju inte sig så frästade att äta det. Men dem som serverade det bara "Här ta och smaka lite kotunga eller vill du ha lite hjärna?". Så bara öppnade dem upp huvudet och bara la upp lite hjärna till dem. Sånt tycker jag är så grymt äckligt. Jag menar hur kan dem visa sånt? Mitt på ljusa dagen, och plus jag åt frukost ganska sent så det var nästan vid lunch tid. Kan du tänka dig om en familj sitter och äter lunch och sätter på tvn och så ser man ett stor gigantisk kohuvud så sitter dem där och äter hjärna och sånt. Då känner man ju kanske inte direkt för att fortsätta att äta sin mat. Ussch, jag ska verkligen ALDRIG i mitt liv äta kotunga eller hjärna. Hur gott än alla säger det är kommer jag aldrig prova det. Har ni någonsin provat att äta ett kohuvud? Haha, det låter rätt roligt, men har ni någonsin provat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar